مقالات

تعمیر دستگاه کارتخوان و رفع اشکالات آن

تقریبا همه شما دستگاه های کارت خوان را در مغازه ها و فروشگاه های مختلف دیده اید. با استفاده از آن خرید کرده اید. دیگر امروزه بخاطر وجود دستگاه کارت خوان یا همان POS خرید های نقدی بسیار کمتر شده است خصوصا برای مبالغ سنگین.

امروزه دستگاه های Pos یا کارتخوان مهمترین ابزار دریافت پول از مشتریان هستند به همین خاطر ایجاد هرگونه مشکل در این دستگاه ها اتفاق ناخوشایندی محسوب می شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای فروشنده و خریدار و وقفه در داد و ستد می شود، به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های افراد، تعمیر دستگاه کارتخوان و رفع اشکالات آن است.

دستگاه های کارتخوان معمولاً در اثر ضربه خوردگی، آب خوردگی و یا نوسانات برق (که منجر به سوختگی قطعات برد یا ای سی می شود) نیاز به تعمیرات پیدا می کنند . اگر دستگاهتان روشن نمی شود و دچار شکستگی ظاهری شده است و یا اصطلاحاً تمپر شده است ممکن است دچار هر نوع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری باشد.

مواردی که در این مقاله مورد بحث قرار میگیرند عبارت اند از:

  • دستگاه کارتخوان
  • استفاده و تنظیمات دستگاه کارت خوان و راه اندازی آن
  • بهترین زمان برای تعمیر دستگاه کارتخوان
  • تعمیر دستگاه کارتخوان و رفع اشکالات آنها
  • خاموش شدن مکرر کارتخوان
  • تمپر نرم افزاری
  • راه حل مشکل تمپر نرم افزاری
  • تمپر سخت افزاری
  • راه حل مشکل تمپر سخت افزاری
  • تأثیر بایوس دستگاه کارتخوان برای رفع تمپری
  • خرابی مکان نصب سیم کارت
  • وقتی کارت خوان خراب شد چه کار کنیم؟

دستگاه کارتخوان

با پیشرفت و توسعه تکنولوژی بسیاری از ابزار ها و قطعات بروز شده و کمک شایانی به روند کارهای انسان ها کرده اند. کارتخوان ها و یا دستگاه های پز دستگاه هایی هستند که با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری برای بهبود و تسهیل روند فعالیت های مالی و اقتصادی کمک شایانی کرده اند.

میتوان با استفاده از این دستگاه های پز خدماتی متفاوتی مانند، خرید و خرید شارژ و گردش روزانه بگیرد.دستگاه های پز با توجه به عملکرد هایی که دارند بسیار متنوع هستند و روزانه علاقه و نیاز افراد به استفاده از این دستگاه ها بسیار زیاد میشود.میتوانید دستگاه های پز را در همه مکان ها و همه مغازه ها مشاهده کنید.

تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان با گارانتی

مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان شایا تنها مرکز رسمی تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان در ایران با کسب مجوز از PSP مربوطه و مراجع ذیصلاح است. تعمیر دستگاه کارتخوان در این مرکز همراه با گارانتی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود، با تخفیف ویژه ی تعمیر کارتخوان برای مشتریان وفادار و مشتریانی که برای اولین بار به ما مراجعه می کنند.

ثبت درخواست تعمیرات کارتخوان

شما می توانید از طریق وب سایت شایا و یا تماس با مرکز تماس ما، درخواست تعمیرات کارتخوان را ثبت کرده در اسرع وقت، تخصصی ترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. کاری که باید انجام دهید این است که درخواست تعمیر کارتخوان را ثبت کرده و مشخصات و اطلاعات درخواستی را وارد و یا اعلام نمایید.

پس از ثبت آدرس، مدل کارتخوان و مشکلات آن، تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند. در صورت تمایل، می توانید از طرح پذیرش و تحویل کارتخوان در محل استفاده کنید. به این ترتیب، تکنسین مربوطه به آدرس شما آمده و ضمن انتقال کارتخوان به تعمیرگاه، مشکلات آن را به شکل تخصصی، برطرف می کند. سپس گوشی، در محل قبلی به شما تحویل داده می شود.

هزینه تعمیرات کارتخوان چقدر است؟

آیا می دانید برای تعمیر یک کارتخوان، از هر برندی، به صورت میانگین چقدر باید هزینه کنید؟ این سوالی است که ما هم تا گوشی را بررسی نکنیم، جواب مشخصی برای آن نداریم. هزینه تعمیر کارتخوان، تابعی از میزان و شدت خرابی قطعات و بخش های نرم افزارهای این دستگاه است.

تعمیرات تخصصی انواع کارتخوان

1- تعمیر سخت افزاری کارتخوان

برای دریافت بهترین خدمات در حوزه تعمیر سخت افزاری کارتخوان باید درایت داشته باشید و مرکزی معتبر و پیشرفته را انتخاب کنید.

امروزه به همان اندازه ای که استفاده از دستگاه های کارتخوان رواج یافته است، مراکزی که خدمات تعمیراتی در حوزه کارتخوان های ساده و هوشمند ارائه می دهند، هم بسیار زیاد شده است.

اما واقعیت این است که نمی توان به هر مرکزی اطمینان کرد و برای دریافت خدمات از آن کمک گرفت. حوزه تعمیرات کارتخوان در حالت کلی به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تبدیل می شود.

تعمیرات سخت افزاری شامل مواردی از قیبل تعمیر یا تعویض باتری، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض قاب کارتخوان، تعمیر یا تعویض دکمه ها ، تعمیر یا تعویض برد ، تعمیر یا تعویض سوکت های ، تعمیر یا تعویض اسلات حافظه یا سیم کارت، تعمیر الکترونیک برد کارتخوان و موارد از این دست است.

بدیهی است برای آنکه خدمات تعمیر سخت افزاری کارتخوان با کیفیت انجام شود، به آرشیوی مجهز و اصل از قطعات و تجهیزات جانبی نیاز است.

در این مرکز تمام تجهیزات لازم برای اجرای یک تعمیر سخت افزاری با کیفیت فراهم است. خدمات تعمیر سخت افزاری کارتخوان شامل حال تمام برند ها و تمام مدل ها می شود. تمام خدمات نیز همراه با ضمانت نامه های معتبر ارائه می شود.

2- تعمیر نرم افزاری کارتخوان

برای تعمیر نرم افزاری کارتخوان باید از تکنسین ها و کارشناسان حوزه نرم افزار کمک بگیرید. تعمیر  نرم افزار کارتخوان در سیستم عامل های اندروید یا لینوکس مسیر های جداگانه ای دارد. تعمیرکاران هر حوزه به صورت جداگانه اقدام به اجرای سرویس های تعمیراتی می کنند.

تعمیر دستگاه کارتخوان و رفع اشکالات آنها

۱- تعمیر باطری در کارتخوان ها

کم نگه داشتن شارژ

کارتخوان هایی نظیر  پکس S90 و پکس S910 – وریفون 670 – وریفون 680 اگر تا ۶ ساعت دستگاه را روشن نگه دارند نمی شود گفت دستگاه از حالت استاندارد خود خارج شده است و مشکل دارد.باطری کارتخوان های سیار می توانند تا ۴۸ ساعت در حالت استندبای شارژ داشته باشند ولی این موضوع شامل حال همه انواع کارتخوان ها نمی شود. بنابراین ملاک کاربران برای اینکه باطری کارتخوان خود را تعویض کنند، نگهداری شارژ کمتر از ۶ ساعت در حالت استفاده مداوم است.

البته باید حساب کارتخوان هایی از جمله کارتخوان پکس S58 که دوحالته (سیار و ثابت) هستند را از این موضوع جدا کرد. اینگونه کارتخوان های دو منظوره معمولاً تا ۲ ساعت می توانند شارژ نگه دارند، چون عمده استفاده آنها باید در حالت ثابت و متصل به منبع برق باشد.

خاموش شدن مکرر کارتخوان

شرکت هایی مانند وریفون در برخی از محصولات خود تنظیماتی را انجام داده اند که اگر ۳۰ دقیقه از دستگاه استفاده نشود، دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود. لطفاً این موضوع را به حساب خرابی باطری کارتخوان نگذارید و باطری را تعویض نکنید.قبل از تعویض باطری کارتخوان حتماً یک بررسی بر روی قابلیت های دستگاه کارتخوان خود انجام دهید و سپس نسبت به تعمیر کارتخوان اقدام کنید.

۲- خطای تمپر (tamper) در دستگاه کارتخوان

بسیاری از سازندگان دستگاه کارتخوان یکسری متدهای امنیتی برای محصولات خود در نظر گرفته اند. یکی از این متدها این است که اگر دستگاه کارتخوان یک حمله امنیتی ( فیزیکی یا نرم افزاری ) را تشخیص دهد، به حالت تمپر می رود.

تمپر نرم افزاری

برای از حملات نیز ممکن است بصورت نرم افزاری باشد. بطور مثال اگر سوکت شارژ دستگاه را به یک شارژر نامرتبط متصل نمایید، ممکن است دستگاه تلقی حمله نرم افزاری را داشته باشد، در این حالت نیز به حالت تمپر می رود.

یا اگر شخصی دستگاه را باز کند که تخصص این کار را ندارد، قطعاتی در دستگاه هستند که به پردازنده مرکزی اطلاع می دهند که حمله صورت گرفته است. در این حالت نیز دستگاه به حالت تمپر نرم افزاری می رود. در حالت تمپر نرم افزاری، دستگاه نرم افزار خود را پاک می کند و اصطلاحاً no application می شود.

راه حل مشکل تمپر نرم افزاری

در این حالت که نرم افزار دستگاه پوز سیار پاک می شود، راه حل این است که مجدداً نرم افزار دستگاه کارتخوان در دستگاه نصب شود تا آماده بکارگیری شود.

تمپر سخت افزاری

بطور مثال اگر ضربه ای به دستگاه بخورد دستگاه ممکن است این تلقی را داشته باشد که به آن بصورت سخت افزاری حمله شده است.این ضربات فیزیکی معمولاً زمانی اتفاق میافتد که دستگاه از دست شما سقوط کند، یا در اثر تکان های شدید حاصل از پرش خودرو از روی دست اندازها، دستگاه نیز ضربه بخورد و از این دست موارد. بنابراین دستگاه در همه مواردی که تلقی حمله فیزیکی داشته باشد برای امنیت تراکنش های شما و جلوگیری از هک دستگاه خود را به حالت تمپر می برد.

راه حل مشکل تمپر سخت افزاری

در یکی از این حالتها باید باطری بکاپ تعویض گردد. معمولاً کمی زمانبر و هزینه برتر از حالت تمپر نرم افزاری است و اصلاً جای نگرانی نیست، چون به راحتی در تعمیرگاه های مجاز این کار انجام می شود.

تأثیر بایوس دستگاه کارتخوان برای رفع تمپری

برای از دستگاه ها مثل S90 اگر بایوس (bios) آن ۶۰/۶۱ باشد، به دلیل استفاده از تکنولوژی سطح بالا، در ایران امکان تعمیر و رفع تمپر آن وجود ندارد.در دستگاه های S910 نیز این مسئله وجود دارد. مثلاً اگر بایوس دستگاه بالاتر از نسخه ۳٫۰۹ باشد، خیلی سخت قابل رفع تمپر هستند و در بایوس بالاتر از ۳٫۱۰ عملاً غیرممکن است. بنابراین در هنگام خرید اینگونه دستگاه های کارتخوان حتماً دقت نمایید که بایوس پردازنده مرکزی آن در ایران شناخته شده باشد تا در هنگام خرابی قابل تعمیر باشد.

۳- تعمیر سوکت شارژ دستگاه کارتخوان

این خرابی معمولاً بر اثر استفاده زیاد و یا اتصال نامناسب شارژر به دستگاه کارتخوان صورت می پذیرد که به راحتی قابل تعویض است و مشکل خاصی به وجود نمی آورد.

۴- خرابی مکان نصب سیم کارت

در حالتی این اتفاق رخ می دهد که سیمکارت به اشتباه جا زده می شود. هنگام نصب سیمکارت باید دقت کنید که جهت آن صحیح باشد تا موجب کج شدن پین های اتصال سیمکارت دستگاه نشود.

۵- تعمیر پرینتر دستگاه کارتخوان

باید دقت داشته باشید که هرگونه اختلال در چاپ رسید، به حساب خرابی پرینتر گذاشته نشود. گاهی اوقات مراجعین از چاپ کمرنگ رسیدها گلایه می کنند، باید دقت داشته باشید که دو نوع رول کاغذی در بازار وجود دارد.

 ۱- رول پشت آبی ۲- رول پشت مشکی

گاهی اوقات رول های پشت آبی به دلیل کیفیت پایین کاغذ، با چاپ کمرنگ رسید مواجه می شوند. در دستگاه هایی مانند S90 و S910 نیز حتی الامکان از رول های پشت مشکی استفاده کنید. چون این دستگاه ها با رول های پشت آبی معمولاً خوب کار نمی کنند.

در مواقعی نیز کاربران از کند بودن پرینتر شکایت دارند. دو راه حل در اینجا قابل ارائه است تا این مشکل برطرف شود:

اول: باطری خود را شارژ کنید و در حالت شارژ کامل یک تست پرینت بگیرید. برخی اوقات کنید بودن پرینتر مربوط به شارژ پایین باطری کارتخوان است.

دوم: اگر در حالت شارژ کامل باز هم سرعت چاپ رسید پایین باشد، دستگاه را در ناحیه پرینتر گردگیری کنید. ممکن است با گرد و غباری که در طول زمان وارد دستگاه کارتخوان شده است، سرعت پرینتر نیز کم شود.

۶- رفع مشکل آنتن دهی دستگاه کارتخوان

در برخی دستگاه های کارتخوان نظیر وریفون ۶۷۵ و وریفون ۶۸۰ به علت کمبود باطری (کمتر از ۳۰ درصد شارژ) با اختلالاتی نظیر کمرنگ شدن چاپ رسید کاغذی و  یا ضعف آنتن دهی مواجه می شویم. قبل از هرگونه اقدام برای تعمیرات ابتدا میزان شارژ دستگاه کارتخوان خود را بررسی نمایید.

7-محل قرار گیری دستگاه

این دستگاه سیار است ولی برای پرداخت توسط آن باید آن را در موقعیت مناسبی قرار داد تا از خطاهای دستگاه کارت خوان جلوگیری شود. به نکات زیر توجه کنید :

  • دستگاه را در محل کاملا صاف قرار دهید.
  • دستگاه باید دور از نور مستقیم خورشید قرار داشته باشد.
  • دستگاه را در معرض مکان‌هایی که خطر برق دارد، قرار ندهید.

8-خارج کردن دستگاه از پک آن

جعبه‌ای که شما از شرکت تحویل می‌گیرید باید شامل یک دستگاه ترمینال، دستگاه برق، سیم خط، سیم برق، باتری و کاغذ رول شده باشد. باید ابتدا تمامی پلاستیک‌ها و همچنین کاور روی صفحه نمایش را جدا کنید.

9-بررسی دکمه های دستگاه

حالا باید دکمه‌های موجود در دستگاه را کاملا بررسی کرده تا از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید. یک دستگاه کارت خوان شامل دکمه های زیر است :

  • ۱۲ دکمه صفحه کلید (اعداد ۰ تا ۹ و دکمه های ستاره و مربع)
  • ۶ دکمه انجام دهنده تابع عملیاتی که با F0 تا F5 در سمت راست صفحه نمایش
  • ۴ دکمه برای برنامه ریزی در قسمت بالای صفحه کلید و پایین صفحه نمایش
  • سه دکمه رنگی زرد، قرمز و سبز برای انجام عملیات
  • دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه کارت خوان
  • یک دکمه آلفا در بالای صفحه کلید و وسط دکمه‌های برنامه ریزی

در سمت راست دستگاه محل کشیدن کارت قرار دارد. در بالای دستگاه و زیر صفحه نمایش، مکان جا گرفتن کاغذ رول است که با زدن دکمه و فشار دادن می‌توانید آن را باز کنید. همچنین در قسمت کناری بالا سمت راست نمایشگر، یک چراغ LED قرار دارد که نشان میدهد دستگاه روشن است.

10-چک کردن پورت های دستگاه

در پایین دکمه‌های رنگی که برای انجام عملیات بودند، چند پورت وجود دارد که توسط آن میتوانید دستگاه را به تلفن و برق متصل کنید. ابتدا برق را به دستگاه اتصال دهید تا از کار کردن صحیح آن مطمئن شوید. سپس پورت USB اینترنت را وصل کنید. اگر قرار است از خط تلفن برای دستگاه استفاده کنید، به جای اتصال پورت یو اس بی به مودم، آن را به خط تلفن وصل کنید.

کاغذ رول را در دستگاه قرار دهید

توسط این کاغذ، رسید شما و فروشنده چاپ میگردد. برای قرار دادن آن در دستگاه، در قسمت پشت دستگاه (پشت صفحه نمایش و بالای دستگاه) با فشار دکمه و به بیرون کشیدن آن، قفل محفظه را باز کرده و کاغذ رول را درون آن قرار دهید.

11-سیم کارت را در دستگاه نصب کنید

برای نصب سیم کارت در دستگاه ابتدا باید آن را خاموش کنید؛ آن را به پشت برگردانید. پس از خارج کردن باتری میتوانید جایگاه سیم کارت را ببینید. سیم کارت را در آنجا قرار داده و مجددا باتری را در دستگاه بگذارید. دستگاه را روشن کنید و حالا دستگاه کارت خوان شما قابل استفاده است. میتوانید از آن برای معاملات خود در فروشگاه یا هتل یا هر جای دیگری استفاده کنید.

وقتی کارت خوان خراب شد چه کار کنیم؟

کارت خوان ها پس از خرابی، خطاهای مختلفی می دهند. در این بخش شما را با انواع خطاها آشنا می کنیم و راه حل آن دسته از خطاها که توسط خودتان قابل حل است را بررسی می کنیم.

۱- رمز سرپرست مسدود شده است:

اگر سه بار رمز ورود به منوی پذیرنده اشتباه وارد شود، این پیغام نمایش داده می شود. در این شرایط باید به منوی درخواست بازیابی رمز پایانه وارد شوید و شماره پایانه ترمینال را وارد کنید و رمز خود را دریافت کنید. رمز وارد شده را در منوی بازنشانی رمز وارد کنید.

2-عدم بوق شماره گیری :

خط تلفـن متصل به کارتخوان را به گوشی تلفن بزنید و از یک طرفه نبودن خط اطمینان حاصل کنید، اگر خط تلفن وصل بود سایر سوکت های ورودی تلفن در پشت دستگاه را امتحان کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد موضوع را همراه با این اطلاعات به پشتیبانی گـزارش دهید: شمـاره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و سـاعت کاری فروشگـاه.

 3-کاغذ موجود نیست:

ابتدا در چاپگر را باز کنید و از پر بودن رول کاغذ درون دستگاه مطمئن شوید. در مرحله دوم مطمئن شوید که رول کاغذ در جهت صحیحی قرار گرفته است.

نکته: نحوه جاگذاری درست رول کاغذ: ابتدا حدود ۱۰ سانتی متر از کاغذ را باز کنید، سپس آن را داخل دستگاه قرار دهید و سپس درب قسمت کاغذ را بندید.

4-تعویض باطری پشتیبان یا باطری ماردربرد:

کلـید ثبت را انتخاب و تاریـخ روز را وارد کنید. مثلاً، سال/ماه/روز به شمـسی: ۱۹/۰۲/۱۳۹۵. کلید ثبـت را انتخاب و سـاعت را وارد کنید. مثلاً، ساعت/دقیقه/ثانیه: ۰۰:۲۰:۱۲، مجدداً کلید ثبت را بزنید. در صورتی کـه مشکل رفع نشد موضوع را همراه با اطلاعـات ذیل به پشتیبانی گزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شمـاره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کاری فروشگاه.

5- خطای ۹۷:

ابتدا گزینه F2 را انتخاب کنید، سپس ۴ صفر را وارد کنید و پس از انتخاب گزینه ۲، دستگاه شروع به اقدام می کند. احتمال اینکه مشکل شما حل شده باشد زیاد است. اگر پیغام تراکنش با موفقیت انجام شد را مشاهده کردید، می توانید از دستگاه استفاده کنید.

GPRS -6 آماده نیست:

سیمکارت موجود در کارتخوان را درون یک تلفن همراه قرار دهید و با خط دیگری تمـاس بگیرید تا از وصل بودن خط و اعتبـار داشتن سیمکارت مطمئن شـوید. در صورتی که تماس برقرار نشد مشکل سیمکارت را رفع کنید. ممکن است مشکل از باطری دستگاه باشد، اگر شارژ آن کمتر از ۱۵% است دستگاه را شارژ کنید.

 نکته: از قرار دادن سیمکـارت در جایگاه «سیم ۱» و «سیم ۲» خوداری کنید، آن را وارد قسمت فلـزی سمت چـپ کنید. اگر مشکل از سیمکارت و باطری دستگاه نبود، موضوع را همراه با این اطلاعات به پشتیبانی گزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کاری فروشگاه.

انواع دستگاه های پز عبارت اند از:

  • کارتخوان تلفنی (Dialup)
  • کارتخوان شبکه‌ای (Lan)
  • کارتخوان بی‌سیم
  • کارتخوان WiFi
  • کارتخوان متصل به رایانه‌ (PC-Pos)

استفاده و تنظیمات دستگاه کارت خوان و راه اندازی آن

برای استفاده از دستگاه کارتخوان سیار، پس از دریافت آن باید آن را به یک سیم تلفن متصل کنید. این به این معنی است که دستگاه های کارت خوان به اینترنت نیاز دارند. البته به جای اتصال سیم تلفن میتوان از WiFi هم استفاده نمود. اگر هیچ کدام از دو مورد قبل مقدور نبود، از یک سیم کارت استفاده کنید. سیم کارت را باید درون دستگاه قرار دهید.

پس اینکه مشتری مواد مورد نیاز خود را انتخاب کرد، شما میبایست قیمت آنها را محسابه کنید. پس از آن باید مبلغ محسابه شده را بر روی دستگاه کارت خوان وارد کنید. سپس مشتری رمز کارت خود را وارد کرده و پس از آن دستگاه کارت خوان با بانک صادره کارت اتصال بر قرار میکند. پس از تراکنش موفق، به همراه یک صدای کوچک به مانند یک بوق، رسید خرید را دریافت خواهید کرد.

تنظیمات دستگاه کارت خوان سداد ، پاسارگاد ، شهر و…

هر دستگاه کارت خوان از جمله سداد، پاسارگارد ، شاپرک یا … دارای سه کلید اصلی جهت تنظیمات و پیکربندی میباشد. این سه کلید اصلی F1 و F2 و  F3 نام دارند. شما توسط این سه کلید میتوانید به امکانات مختلف دستگاه کارت خوان POS دسترسی داشته باشید. در ادامه میخواهیم هر کدام از این سه کلید را بررسی کنیم. میتوانید نمودار درختی کلید های F1 و F2 را در عموم دستگاه های کارت خوان مشاهده نمایید.

بهترین زمان برای تعمیر دستگاه کارتخوان

اگر شما نیز احساس می کنید که نیازمند تعمیر دستگاه کارتخوان خود هستید، می توانید فرصت را از دست ندهید و در اولین زمان ممکن اقدام به تعمیر دستگاه مورد نظر خود داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر تعمیر دستگاه را به تعویق بیندازید، در این صورت ممکن است مشکلات بسیار زیادی را نیز در دستگاه خود مشاهده کنید.

 به همین علت توصیه می شود که بهترین و مناسب ترین زمان برای تعمیر دستگاه های کارتخوان، همان لحظه اول بوده و شما می توانید با تعمیر زود هنگام محصول خود، معاملات روزانه خود را نیز به راحتی و بدون داشتن تعویق انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که خرابی های مربوط به دستگاه کارتخوان با توجه به نوع آن نیز متفاوت می باشد به طوری که دستگاه های بی سیم معمولاً از خرابی های بسیار زیادی برخوردار هستند. بی شک دلیل این امر نیز، رعایت نکردن اصول نگهداری از این مدل دستگاه های کارتخوان می باشد.

تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان با گارانتی مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان شایا تنها مرکز رسمی تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان در ایران با کسب مجوز از PSP مربوطه و مراجع ذیصلاح است. تعمیر دستگاه کارتخوان در این مرکز همراه با گارانتی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود، با تخفیف ویژه ی تعمیر کارتخوان برای مشتریان وفادار و مشتریانی که برای اولین بار به ما مراجعه می کنند.

هزینه تعمیرات کارتخوان چقدر است؟

آیا می دانید برای تعمیر یک کارتخوان، از هر برندی، به صورت میانگین چقدر باید هزینه کنید؟ این سوالی است که ما هم تا گوشی را بررسی نکنیم، جواب مشخصی برای آن نداریم. هزینه تعمیر کارتخوان، تابعی از میزان و شدت خرابی قطعات و بخش های نرم افزارهای این دستگاه است.

جهت دریافت مشاوره و تعمیر تخصصی دستگاه کارتخوان خود فرم زیر را پر کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *